„Бизнес платформа за текстила и интериорния дизайн“. „Световен лидер в бранша“. Това са само част от определенията, които професионалистите дадоха за Heimtextil на 27 март. Това бе денят, през който в рамките на ТЕХНОМЕБЕЛ И СВЕТЪТ НА МЕБЕЛИТЕ се проведе работната среща „Представяне на бранд Heimtextil на Messe Frankfurt“. Вдъхновение присъстващите почерпиха и от предварителните данни за предстоящото 50-о юбилейно издание, което ще се състои от 7 до 10 януари 2020 г.
Заинтригуваните присъстващи в зала „Панорама“ имаха възможността да получат подробна информация от „първа ръка“ от представителите на Интер Експо Център, да зададат своите въпроси, да споделят богатия си опит и да представят вижданията си за бъдещето на сектора. Международният изложбен център е официалният представител на Messe Frankfurt за България.
„По време на Heimtextil професионалистите от цял свят откриват всичко, което касае интериорния текстил и дизайн“, сподели Даниела Ненчева, директор изложби в Интер Експо Център, официален представител на Messe Frankfurt за България. И добави: „Световният форум дава визия за предстоящите тенденции и разбира се – разкрива изключителни предпоставки за развитието на бизнеса“. Доказателство за това са данните от последното издание, проведено в началото на 2019 г. и събрало повече от 3025 изложители от над 65 държави. А посетителите? „Те бяха над 67 000 посетители от 156 държави“, сподели Даниела Ненчева, допълвайки, че сред гостите изключителен е интересът на търговци, дизайнери, архитекти и професионалисти от много други сектори.
2020 г. и 50-ото юбилейно издание
Следващото издание, от 7 до 10 януари 2020 г., ще бъде юбилейно за Heimtextil. За да бъдат улеснени, на присъстващите бе споделена подредбата на залите. Така например палата № 8 ще бъде отредена за прозорците и интериорния текстил, № 9 – за Beautiful living, № 10 – за избрани продукти от Азия, а № 10 носи вдъхновяващото наименование „Азиатско съвършенство“. В № 3 ще бъдат разкрити тайните и тенденциите в текстилния бранш, дизайна, технологиите и декорациите за стени.
Бранд, който формира настоящето и чертае бъдещето
Обединени в комбинацията от търговски изложения Texpertise Network, бизнес платформата в световен мащаб в областта на текстилната индустрия включва над 50 събития, осем от които са посветени на интериорния и домашния текстил. С основополагащо значение за бранша те разгръщат потенциала си по целия свят – в Европа, Азия, Африка, Северна Америка и Южна Америка. Световният бранд, на общо пет континента, ежегодно събира повече от 22 000 изложители, а броят на посетителите надвишава 4.4 млн. души.
Богатият си опит сподели Андрей Траянов, който организира участия на български фирми на изложения в България и чужбина. С над 27-годишен опит в Heimtextil, той сподели разликата и трудностите пред българския бизнес в началото на 90-те години на XX в. В положителния си и емоционален разказ той посъветва: „Препоръчвам на всеки да се включи в световния форум Heimtextil. Както като участник, така и като посетител. Защото това е мястото, на което всеки в бизнеса сверява своя часовник“.